reklama

Zima nás prekvapila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ešte je len 1. decembra a už máme krásnu zimu ako v januári. Všetkých to teší, hlavne deti. Ešte keby sa z toho zmrznutého snehu dali robiť gule. No my Európania nie sme asi stavaní na takéto podmienky. Teda my v miernom pásme. Teda určite nie ja. Ja keď udre ešte len - 6 Celzia, chodím celý ofačovaný. Asi sme presmradení. Všetci plačú aká je zima a taký Medveď ľadový by sa potil a ovieval sa vejárom, sŕkal ľadový čaj s ľadom. :-D.

Určite zima prekvapila všetkých, ale najmä vodičov. Tak Vás pekne prosím jazdite pomaly. Aspoň v zime odolajte pokušenie jazdiť rýchlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja dnešná príhoda samozrejme súvisí so zimným počasím. Svoju zelenú ,,raketu ef´´ som asi 4 dni nechal len tak zaparkovanú a dnes som išiel prvýkrát vyraziť po tom výdatnom snežení. Ešte včera večer som si ho bol tak nahrubo predškrabnúť a ohrnúť sneh. Hneď som zlomil metličku, ktorou doma zametáme podlahu :-D. Nenormálne vrstvy ľadu tvrdého ako skala. Keď išiel okolo môj sused a videl ma, požičal mi svoju škrabku na auto a za pol minúty som mu zlomil aj tú ... Dnes zase výdatne snežilo a mrzlo a keď som išiel nastúpiť do auta, ani do jedného zámku som ani na pol milimetra nevopchal kľúč. Proste dovidenia. Nič nepomáhalo ani fúkanie, ani alpa, ktorú som lial na zámok . Tak som si otvoril zadný kufor a nastúpil cez kufor. No nastúpil. Sklopil som zadnú sedačku a vyvalil som sa tam ako diviak do bahniska. My to voláme, že : ,, paty strieľajú´´! Vystúpil som prednými dverami, ktoré som ledva otvoril. To auto by nikto neotvoril ani keby bolo nezamknuté. Keby mi zamrzol aj ten, tak som v keli, lebo cez predný kufor popod prevodovku sa asi neprepchám ! Srandujem ako vždy. Ja sa vždy vynájdem... Sám som si hovoril, že ak sa na mňa niekto z okna pozerá, buď sa smeje alebo ľutuje. Ja sa priznám, že mám rád takéto zábavné situácie, aj keď sa niekedy musím smiať sám na sebe. Ale aj to má aj výhodu. Keby som stroskotal na opustenom ostrove aspoň by som sa mal na kom smiať, keby som tam bol sám. :-D.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zábava je v živote človeka veľmi dôležitá a s humorom je život krajší o 90 % nech máme akékoľvek starosti a problémy. Lebo keď sa z chuti smejete a tečú Vám slzy, nemyslite na nič zlé a vyžaruje z Vás pozitívna energia. PEACE !

Miroslav Mihal

Miroslav Mihal

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pobaviť priateľov. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyZábavaBývanieKultúraŠtúdiumSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu