reklama

Pavian s červeným zadkom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetci milovníci zvierat isto radi chodia do Zoo. Keď som bol menší v televízii bežal seriál Tarzan, kde sa hlavný hrdina rozprával so zvieratami a ja som mu to závidel. Strašne som to chcel vedieť a všetky zvuky som po ňom opakoval. Opicu, slona, medveďa jednoducho sa to doma zmenilo na zverinec. Chcel som vedieť komunikovať so zvieratami. Rodičia sa preto rozhodli ma vziať do Zoo, kde si budem môcť vyskúšať svoje nacvičené ,,pazvuky´´. Veľmi som sa tešil lebo išla s nami aj moja babka, postaršia pani trošku popletená , ktorú nahovorím na každú zlobu. Navyše vtedy tak šušlala, že sa mohla pridať ku môjmu plánu komunikovať so všetkými zvieratami v Zoo. A nemusela ani nič hrať :-D. Hotový kabaret.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sme dorazili babka natrhala pri ceste divo rastúce jablká. Typický starší človek. Hnusné, kyslé ako šľak, keď som zahryzol ma inač zmrvilo. Ona takéto jablká volala dule mišpule. Myslím, že ten názov je aj nejaký druh... Tie jablká boli neskôr hlavným iniciátorom konfliktu v Zoo. Keď sme dorazili na každé zviera som škriekal a snažil sa prihovoriť ale nič. Keď sme došli ku klietke s Paviánom to bol hneď iný dialóg. Ihneď sa chytil, videl som na ňom. Ale čo začal robiť to nebolo normálne. Začal skákať hore-dole , brutálne škriekať, ihneď všetci ľudia čo stáli okolo pribehli, že či tam ,,nerežú´´ tu opicu. No a ja samozrejme celý šťastný, že sa chytil mojej reči, som ešte pridal a začal na neho vydávať presne tie zvuky ako tarzan vo filme. Opičiak prišiel, chytil sa mreží a kmasal driapal s nimi ako zmyslov zbavený. Vôbec neviem dodnes čo som mu mohol povedať, lebo fakt bol taký vytočený, že som myslel, že dostane infarkt myokardu. Naozaj prisahám, že si to nevymýšľam. Moja mama túto historku rozprávala vždy keď padla reč o Zoo alebo o Paviánoch. To sú tie opice s tými veľkými červenými zadkami. Preto si tak dobre pamätám..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zlatý klinec programu bola moja babka s tými kyslými jablkami. Behala s tou taškou plnou kyseliny a každému s tým otravovala život. ,,Zober si, daj si jabĺčko, zahryzni si.´´ Mne už len pri tej predstave tŕpol jazyk. Čo vyviedla by ma ani vo sne nenapadlo. Prišla ku klietke s nejakou veľkou opicou neviem aký druh. Nahádzala jej tam zo päť tých jabĺk. Potom sa šikovne premiestnila a zmenila svoju pozorovaciu polohu. Zachránila si kožu. Tá opica keď zahryzla do toho jablka sa tvárila akoby jej niekto pichol horúcim kutačom do zadku. Ihneď zaprala to jablko presne na to miesto kde predtým stála pani ktorá jej toto ,,sladučké ovocie ponúkla. Samozrejme, že tam už stál niekto úplne iný. Potom aj druhé a nakoniec všetky. Vôbec som sa jej nečudoval. Moja babka sa potichu vytratila ,,ja nič -ja muzikant´´. Ako to celé dopadlo si už nepamätám lebo to bolo dávno. Škoda, že vtedy neboli telefóny s kamerou a fotoaparátom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bol som v tej Zoo v lete v tomto roku. Už tam nie je môj Pavián. Namiesto klietok sú opice za plexisklom a vyzerali veľmi smutné. Ľudia im búchali na ich obydlia a oni sa schovávali ako len mohli. Všetky zvieratá sa schovávali. Bola tam veľká samička nejakého druhu opice s mláďaťom. Obaja mali cez seba prehodenú deku a schovávali sa pred ľuďmi. Len Medveď hnedý spal a cez oči mal prehodenú labu aby mu nesvietilo slnku. Ľudia po ňom hádzali rôzne zvyšky toho čo nenapchali do seba. Bolo mi ľúto všetkých tých zvierat...

Miroslav Mihal

Miroslav Mihal

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pobaviť priateľov. Zoznam autorových rubrík:  PríbehyZábavaBývanieKultúraŠtúdiumSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu